Tuesday, June 01, 2010

Tänka utanför boxen...

Jag har fatt i uppdrag att gora ett smyckesset till en kompis mamma. Hennes favoritfarger ar limegront och knalligt orange. Lite svart att jobba med dessa farger da man sjalv inte riktigt gillar fargerna men det galler ju att vara kreativ och tanka utanfor sin egen smak, hur personen ar, hur hon ser ut och vad hon gillar.

Summa summarum - jag tycker anda att det har smycket blev ratt bra. Jag ville dock inte blanda bade orange och gront i samma smycke sa istallet blev det en kompromiss med en lugnande kaffefarg for att balansera den hysteriska artgrona fargen. Med ett matchande armband far vi hoppas att hon gillar det.

Green Jewellry 012

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jättesnyggt! Du är en fena på smycken. Kram mamma

3:34 PM  
Blogger Annika said...

Åh vad fint!
Måste nog ut och köpa mig lite pärlor eller så får jag också lägga in en beställning :-)

5:06 AM  
Blogger Petra said...

Tack mamma!

Annika - bestallningar emottages tacksamt, det vet du val!

7:32 PM  
Blogger Annika said...

Bra! Då går jag hem och mäter min hals och mailar över mina mått :-)

6:03 PM  

Post a Comment

<< Home