Saturday, August 21, 2010

Nytt i garderoben

I torsdags hamnade vi impulsivt pa restaurangmiddag i Newtown (thaimat - jattegott!). Efter middagen gick vi en svang langs Kings Road och alla kvallsoppna affarer. Det slog mig hur mysigt det ar i Newtown - lite som Soder med mycket studenter och mer 'jordnara' restauranger. Mycket yoga och rokelse-butiker. Och givetvis en hel del intressanta kladbutiker. Hittade en japansk butik som salde sa fina klader. Jag kom hem med tva jattefina sommarklanningar som passar perfekt nar vadret blir lite varmare.

Labels:

2 Comments:

Blogger Annika said...

Helkonstigt att du köper sommarkläder när jag precis har varit på H&M och uppdaterat höstgarderoben. Det är marinblått som gäller för mig i år. Ska bara hitta ett par byxor och en kjol så är jag helt klar.

Kram
Annika

11:33 PM  
Blogger Petra said...

Haha, visst ar det knasigt! Nar man precis kommit hem fran thailandssemsetr sa kanns augusti (=kallt) jattekonstigt!!

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home