Thursday, November 17, 2005

Triumf

Idag stod jag inte ut langre. Fatta. Jag berattade att jag ville saga upp mig!!!! Det kom bara over mig sadar liksom. Nagot oforhappandes, men med gott resultat. Men efter manga langa diskussioner med chefer pa olika nivaer, Vimala, Business Ops Mamager I Kuala Lumpur, Scott, Manager over APAC, och slutligen med Jack som sitter i Hong Kong gick jag med pa att ge dem en chans till. Pa tisdag kommer jag att ha ett nytt telefonmote med Jack sa far vi se vad de har att komma med. Just nu kanner jag mig bara jakligt nojd med att mitt budskap har fatt sa mycket uppmarksamhet. Kandes bra att kunna prata om det pa ett konstruktivts satt utan att det resulterade i mer dramatiska vandningar. Tog upp saker som resurser och processutveckling. Fortutbildning, kompetensutveckling, tillganglighet (gar ju och bar omkring pa en mobiltelefon som kan ringa mitt i natten...) och slutligen pengar saklart. Revolt - jag? Hehehe...

1 Comments:

Blogger Annika said...

Go for it girl!!!

6:54 PM  

Post a Comment

<< Home