Monday, April 24, 2006

MAC-mingel

Jag undrar hur man kan fa sa ont i ryggen och fotterna av att bara sta en hel kvall... MAC-kvallen blev visserligen rolig men alldeles for stilla - bokstavligen. Jag fick den emineneta uppgiften att vara 'traffic controller' vilket innebar att jag stod i ett horn en hel kvall och hojtade till om det verkade som modellerna skulle krocka med varann i dorroppningen. Jag overdriver inte om jag sager att jag oppnade munnen 5 ganger under kvallens gang. Sahar med facit i hand kan jag nog saga att jag hellre velat ga runt och plocka tomma champagne glas. Atminstone hade jag da fatt rora pa mig och kanske yttra nagra ord har och dar. Jaja, ytterligare en erfarenhet och nagot att tanka pa till nasta gang. Fast i arlighetens namn, det ar fan sa mycket roligare att vara dar som gast.

3 Comments:

Blogger Annika said...

Det är ju ändå coolt att du fick en fin titel :-) Trafic controller låter ju som något att stoppa på CV'n *hi hi* (fast folk skulle nog tro att du jobbade med logistik)

6:24 PM  
Blogger Petra said...

Precis, och det ar alldeles for mycket logistik pa min CV.

9:53 PM  
Blogger Åsa said...

Haha...grymt jobb, galet :-D

10:13 PM  

Post a Comment

<< Home