Thursday, June 26, 2008

Inte Piggelin

Vinteraustralien suger verkligen nar man ar sjuk. Det ar sa kallt inomhus, och med ac’n pa, som jag namnde tidigare, blaser det bara torr luft, kanns inte speciellt halsosamt. Den onda halsen har fortsatt och utvecklats till en traditionell ond forkylning med hostattacker, rod nasa, feber, ja hela paketet helt enkelt. Sunkigheten personifierad mao. Har varit hemma och vilat i tva dagar nu och hoppas pa ett snabbt tillfrisknande. Imorse forsokte jag boka hotell for min stockholmsvistelse, det gick bra...trodde jag forst. Av nagon anledning gick det att genomfora hela bokningen med kreditkort etc, men nar jag senare fick ett mail sa beklagade de att de var fullbokade den veckan. Skummo. Nej, om man skulle ta o rycka upp sig och sluta klaga kanske...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home