Thursday, August 28, 2008

Framgångsrik Morgonrutin

Efter en (nastan) avklarad arbetsvecka pa det nya kontoret kan jag bara konstatera att jag maste fa i gang nagon slags rutin pa morgonen. Det gar alltsa inte bara att sasa omkring och tro att man kan glida ivag lite nar man nu blir klar. I morse tog det ungefar 50 minuter dorr-till-dorr och det ar ju mer an vad man onskar. Men tajmar man in tagtrafiken sa ska man kunna vara pa plats pa runt 25 minuter har jag hort. Sa alltsa, imorgon ar det jag som KLIVER UPP nar vackarklockan ringer, snoozar INTE, byter INTE kjol tre ganger och haller mig LANGT BORTA fran den obligatoriska morgontjuvtitten pa DN pa natet. Klockan 8.10 ser ni mig kliva ut pa gatan. Vad ar problemet egentligen?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Psst. Du har fått en nominering i min blogg. Kram

1:24 AM  
Blogger Petra said...

Tack gulledej! Vad roligt!

7:42 PM  

Post a Comment

<< Home