Wednesday, November 12, 2008

Itinerary 2009 (Just Married)

Tjoho, sa var det dags att visa annu ett itinerary. Vi flyger sahar 2009 -

13 Mars - DEP Sydney till London
14 Mars - ARR London
(Semester och familjesammankomst i ca 6 dagar)
20 Mars - DEP London till Stockholm
(Semester och sammankomst med varldens basta vanner i ca 3 dagar)
23 Mars - DEP Stockholm till Ornskoldsvik
(Semester och familjesammankomst i ca 7 dagar)
30 Mars - DEP Ornskoldsvik till Hong Kong
31 Mars - ARR Hong Kong
(Semester och honeymoon i ca 3 dagar)
3 April - DEP Hong Kong till Sydney

Ska bli underbart att traffa min familj och vanner igen!




Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh vad härligt och vad mycket ni kommer hinna med :). Kram

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, till Mars ska vi väl vara friska. Senaste tillskottet i min oändliga sjukdomshistoria är en sten i tungan. Fick du mitt mail?

Kram
Annika

1:19 AM  
Blogger Petra said...

Linda - ja, ska bli saa mysigt fast det blir ju lite tight med tid... Men iaf... Kram!

Halla gumsan, ja, hoppas verkligen ni alla ar friska da. Ursakta det sena svaret pa mailet - Jo, jag fick det och har nu svarat! KRAM till hela familjen!

5:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kan knappt bärga mig,det känns bara så länge dit....Love you mum

3:05 AM  
Blogger Petra said...

Men mamma, det gar snabbt och snart ar vi hos er!!! KRAM

9:33 PM  

Post a Comment

<< Home