Wednesday, November 05, 2008

добро пожаловать

Valkommen sager jag till min ryska lasare som laser bloggen varje dag (och sa hoppas jag att min babelfish-rubriksattning blev korrekt). Forrutom mitt engagemang med The Russian Federation har jag en tysk lasare (mindre regelbunden men ack sa trogen), en dansk och en storbrittanisk lasare (svart att uttrona om det ar fran sjalva kungliga moderlandet eller nagon av bidelarna s.a.s). Annars ar det mest en svensk fabulous skara som hanger har. Men det ar jattekul att nagon overhuvudtaget laser vad man skriver, sa alla ar givetvis hjartligt valkomna. Och nu tankte jag ha en fragestund har; Vad vill ni se mer av? Vad vill ni se mindre av? Eller ska vi bara kora pa med det nuvarande konceptet?

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Jag är ju partisk men jag tycker det nuvarande konceptet är jättebra.För jag får veta precis vad du gör och vad du tänker på .Kramis mamma

5:28 AM  
Blogger Petra said...

Antligen en som svarade iallafall! Ja, tank att man alltid kan lita pa sin mamma!

6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du får gärna skriva om landet-långt-bort: Australien!
Men ditt nuvarande skrivande är lysande!
Ta hand om dig!

6:57 PM  
Blogger Petra said...

Hej Karin - bra feedback - ja, jag ska forsoka skriva mer landet! Kram

12:54 AM  

Post a Comment

<< Home