Tuesday, November 04, 2008

Somriga Naglar

Med det skona vadret och sommarens insprang har jag varit lite insnoad pa just lite somrigare farger pa naglarna. Kopte tre fina lack fran market Blooms Cosmetics haromdagen. Blooms, som jag aldrig tidigare testat, ar ett inhemskt australiensiskt 'mittemellan' marke - varken dyrt eller billigt, levererar varken mer eller mindre, etc. Ingen religios upplevelse m.a.o., men fyller lack-funktionen mer an val. Hur som helst. What's the verdict: Det som var bra med lacket var att man bara behovde anvanda ett lager, att fargen blev precis sa som den sag ut i flaskan och att den var relativt lattarbetad. Mindre bra var att det var svarare att fa en helt slat yta. Men som sagt, jag var ute efter sommarkansla och det fick jag garanterat.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ser snyggt ut. Vad skönt att bara behöva måla ett lager. Kram

8:31 PM  
Blogger Petra said...

Halla Linda, ja, ett lager gillas. Speciellt nar man ska halla pa och byta lack stup i kvarten som jag gor:) Tjingeling

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home