Friday, October 31, 2008

Halloweenfredag

Tillbaks till jobbet idag, imorse kande jag mig sa mycket battre att det inte fanns nagon anledning att vara hemma. Pa jobbet var det lite extra fredagsstamning, inte for att halloween ar en speciellt stor grej har, men det rakade just infalla med "Sunshine Fridays" en social gathering grej som ar pa en gang i manaden och innebar att man tar med sig nagot atbart och samlas och snackar over en te eller kaffe nagon halvtimma, sen back to work igen. Ratt mysig ide faktiskt. Hann ata en munk, en kalasgod hemlagad chocolate chip-muffin och en jattekonstig lamington-kaka (en inhemsk 'delikatess' fast helt overtygad om den delikata smaken ar jag inte), innan det tog stopp. Ja forrutom det sa ar Halloweennaglarna fixade forstas - traditionellt Marilyn Manson-svarta saklart.

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Fröken L said...

Skönt att höra att du mår bättre. Snygga och härliga Halloween-naglar.

Kram Dila

10:57 PM  
Blogger Petra said...

Hej Dila, tack, ja det ar aldrig kul att vara sjuk men jag tror att jag SOV bort alla basiller for nu kanner jag mig pigg:) Ha en skon halloweenhelg du med! Kram

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home