Friday, December 12, 2008

Infor Julfesten

Nu hem en snabb svang for att svida om till kvallens kalas: julfest pa The Art Gallery of NSW(som for ovrigt hostar en riktig "mamma-utstallning" just nu: "Monet and the Impressionists" - vad sags mamma?). Pa julfesten kommer M att vara skitsnygg i hyrd Bond-look fran topp till ta; smoking, fluga och fin smokingskjorta med svarta knappar. OMG. Nar han provade hela utstyrseln forra veckan insag jag att jag faktiskt har varldens snyggaste man - det galler bara se honom utanfor obligatoriska band-t-shirtar och slitna jeans. For min del blir det alltsa den gamla tarnklanningen och skorna, men nytt for kvallen ar en "dramatically sharp" eye liner som ska testas. Ja, jag vet att jag ar en sucker for fina forpackningar och lovord av kosmetikdamer med perfekt lagda lockar och en enorm forsaljarsvada. Sa alltsa over and out, och over till den dramatiska pennan!



Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oh,vad jag skulle älska att gå på den utställningen.Du kommer säkert att vara helt underbar i dinn fina tärnklänning,så bra att du haft användning av den. Kramis Mamma

12:43 AM  
Blogger Petra said...

Hej mamma, visst later det som en utstallning for dig! Vi fick inte se nagot av den dock, men vi hoppas pa ett aterbesok pa museet snart.... Kram!

12:04 AM  

Post a Comment

<< Home