Wednesday, August 26, 2009

Dagens Läsning: Jack Daniels Running Formula

Det ar lika bra att satsa rejalt - halvamaran stundar och sa har jag ju blivit riktigt drabbad av loparsjukan. Lika bra att kopa hela konceptet. Jack Daniels Running Formula ar alltsa nasta bok som far folja med pa pendeltaget till o fran jobbet. An sa lange ar jag bara 40 sidor men alskar den redan. Man kan forsta varfor boken blivit en saljsucce och att han ar sa framgangsrik som coach - atminstone om man ska doma av den odmjuka tonen i boken och hans dynamiska tankesatt.

Det har kan nog bli en jattebra bok dar jag kan lara mig mycket om lopning (har ju en hel del att lara gallande termer och teknik:). Men som sagt, innan jag sager for mycket ska jag lasa vidare och lata alla strategier och hela VDOT-iden falla pa plats.

VDOT

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kul bok :-)
Själv ska jag sträckläsa deckare hela helgen då familjen är borta och jag har all tid i världen att läsa böcker (om jag nu pallar efter kvällens tjejmiddag)

Kram
Annika

5:13 PM  
Blogger Petra said...

Den ar superbra, lar mig massor! Fast deckare ar ju inte heller fel!:) Oh, tjejmiddag, det lat kul! Var ni hemma hos er?

7:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Japp det var vi. R och de gudomliga odjuren var borta i helgen så jag hade huset för mig själv. Du skulle bli chockad över vilken soft tjejmiddag det blev. Alla var fredagströtta och gick hem vid 23 tiden utan att ens ha tönmt de inköpte vinflaskorna.

8:38 PM  

Post a Comment

<< Home