Thursday, August 20, 2009

Nästa Mål i Sikte: Halvmarathon

Japp, da var det klappat och klart - nasta mal ar Sri Chinmoy halvmaran 22 November har i Sydney. Och med den registreringen kommer saledes min halvmara-oskuld att ryka:) Sri Chinmoy-loppet (alltsa vilket namn...!) halls dessutom i min egen loparterrang, Centennial Park, dar jag huserar var o varannan dag. Sa det kan ju verkligen inte bli battre; jag kanner varje liten forgrening i den parken. Det roliga i kraksangen ar att jag far med mig en loparkompis (exil-britt), och dar tror jag det blir en bra match. Det kan nog bli jamnt skagg mellan Sverige och England den dagen.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja,då är det träning som gäller
när du kommer hem,eller?
Du får ju bra backträning här.
Lycka till med halvmaran!

Kram mamma

1:41 AM  
Blogger Petra said...

Tack - det kan jag behova!:)
Vi kan ju trana tillsammans nar jag ar hemma! KRAM

11:16 PM  

Post a Comment

<< Home