Thursday, January 14, 2010

Lite om Ganska Mycket

Mycket spring nu. Egentligen borde man sluta jobba sa man hinner med tva bloggar, alla bocker som ska lasas, smycken som ska tillverkas, filmer som bor ses... ja, kort och gott allting utanfor kontoret. Jag lyssnar pa George Michael for fulla muggar och laser i hans bok. Snart blir det ju konsert och det kommer att bli sa kul. Nagra thailandsbiljetter har annu inte bokats men det kommer sa fort jag far en tid med maken (som standigt jobbar).

Labels: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så får du äntligen se honom live!Hoppas han är så bra som du tyckt i alla år. Du gör en grundlig research innan showen.
Kram mamma

4:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Om det är så att maken har mycket jobb så kan jag klä ut mig i herrkläder och ställa upp som res sällskap!!! En gång i tiden var jag ju nästan som en i familjen i Domsjö... Jag har massor av tid att boka thailands biljett..bara säg till...Vill du att vi ska vara MR&MRS Landfors eller McLaughlin? Eller tar vi ett eget namn...vad tror du om MR&MRS Sällsson eller Perström?? Kram!

4:54 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - ja, som jag langtar!! KRAM

Anneli - Ja, skulle du kunna agera som "Herr McLaughlin" sa vore det mycket uppskattat! Tror framforallt att den allmanna uppfattningen om att herrn ar en "galenpanna" skulle minska da:) KRAM

4:02 PM  

Post a Comment

<< Home