Tuesday, February 08, 2011

Cole Classic 2 km - Shelley Beach till Manly Beach

James i startfallan.

IMG_8452

Australiensiskt simmode. Budgy smugglers overallt!
IMG_8456


IMG_8451

IMG_8458

Explosiv start. Mycket armar och ben...
IMG_8477

Och langt, langt darborta skymtar vi stranden och malgang...
IMG_8427

Maken gor sig redo for att inta startfallan. Ser lite lurig ut.
IMG_8482

Japp, nu galler det!!
IMG_8496

Malgang. Men vanta, han blir ju omsprungen av en TJEJ!!
IMG_8508

Fina maken! Vilken superprestation! Och ett hej till publiken dessutom!
IMG_8513

Glada simmare. Grymt jobbat!!
IMG_8520

IMG_8521

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Fröken L said...

Imponerande måste jag säga! du får hälsa maken och säga att jag är grymt imponerad! Vad duktig han och alla andra simmare är. Själv är jag lite rädd för vatten, vill gärna kunna känna och se botten. Så den där simturen är nog inget för mig. Dessutom skulle jag bara oroa mig för farliga hajar och annat som lurar under vattnet.

Kram Dila

1:49 AM  
Anonymous Ann-Sofie på OOOF bok said...

Jag imponeras!!

7:07 AM  
Blogger Petra said...

Dila och Ann-Sofie - ja, visst ar han duktig! Och ja, det ar en skrammande tanke med allt som finns i vattnet; djup, djur, osv!! Men tydligen forsvinner den kanslan nar man val kastar sig i vattnet (bland tusentals andra) ;)

11:52 PM  

Post a Comment

<< Home