Sunday, February 19, 2006

Täningen är kastad

Danne kastade in sin handske, sa jag myntar uttrycket och slanger in min tarning. Here we go - svaren pa utmaningen som Åsa har dragit mig in i.

Fyra jobb jag haft
1. Customer Logistics Manager pa Ericsson, Kista
2. Receptionist pa Harkwell Adhesive Labels, London
3. Servitris pa Sakura, Stockholm
4. Tradgardsarbetare pa Hagglunds, Ornskoldsvik (jo, ahmmm… visserligen lange sedan)

Fyra platser jag bott på
1. Sydney
2. London
3. Helsinki
4. Ornskoldsvik

Fyra tv-serier jag gillar att se på (visserligen en befangd kategori eftersom jag inte har nagon tv.) Men OK, nar det begav sig kollade jag hemskt garna pa...
1. Plus
2. Agenda
3. Frippes skafferi
4. Professor Drovels Hemlighet

Fyra platser jag varit på semester
1. Bangkok
2. Singapore
3. Kuta Beach, Bali
4. Åsele marknad

Fyra filmer jag kan se om och om igen (jaha, sa var vi tvungna att koppla in tv’n igen...)
1. Flawless
2. Magnolia
3. Casablanca
4. The Birdcage

Fyra websiter jag besöker dagligen
1. Vogue
2. Style.com
3. Alla bloggar jag lankar till
4. DN

Fyra favoriträtter
1. Char Tsu (jaja, Alice vet vad jag menar)
2. Dim Sum
3. Chicken Tandoori
4. Tom Kar Gai soup

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu
1. Pa god middag o mys hemma hos mamma, pappa och broder i Ornskoldsvik
2. Pa galen fest bland vanner i Stockholm
3. Pa ett evenemang i stil med “Grattis! Du har vunnit en obegransad shoppingrunda pa David Jones!”
4. I Chicago med Mike

0 Comments:

Post a Comment

<< Home