Tuesday, December 16, 2008

Nytt i Garderoben

Mitt under helgens allvarliga julgransokning rakade vi springa forbi en riktig utforsaljning i Alexandria. En REJAL sadan skulle man kunna saga - 90 procents rabatt pa inhemska designern Morrissey's spring/summer 2008 collection. Foljande godbitar fick folja med hem: tva par kavajer, tva fina bastoppar i tjock strech, en silvrig klanning, en bubblig kjol med utmarkande hofter och en svart skjorta med volanger. Istallet for att betala narmare 12500:- sa lag notan pa ca 1300:-. Mycket, mycket nojd med andra ord.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Fröken L said...

Låter som en riktigt bra deal. Vad är bättre än att göra riktiga fynd!?!

Kram Dila

9:20 AM  
Blogger Petra said...

Dila - exakt! Jag kan knappt komma over vilka superfynd jag gjorde. Hoppas pafler sadan reor:) KRAM!

6:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Själv kom jag hem med två alldeles för dyra men helt underbara plagg från Odd Molly som just nu är min stooora favorit.
En grå kjol och en rosa kortärmad blus. Får väl skylla på att jag snart ska börja jobba och då fungerar ju inte ammningslinne och jeans längre.
/Annika

7:19 AM  
Blogger Petra said...

Hej Annika - oh guldknapps-Odd Molly alltsa! Ja, de har sa fiiina saker! Skitsnygga klanningar!

6:05 PM  

Post a Comment

<< Home