Tuesday, January 06, 2009

Stängt pga Gödningskurs

Ikvall aker vi pa menyavsmakning pa Sebel Pier One Hotel. Eftersom min battre halva ar vegetarian blir det jag som far hugga in pa saker som atlantic salmon with asian foam, duck confit, veal filets on foie gras, och honey glazed chicken barbeque, etc... med andra ord de lite mer substantiella ratterna. Jag misstanker att jag inte kommer att behova ga hungrig. Tanken ar att vi ska valja 2 forratter, 2 huvudratter och 2 desserter som ska bli menyn, Le Meny, Il Meny den 28 Februari. Que aproveche!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mmm....det låter gott, kan gärna äta Mikes del. Nu blir det spännande 2 månader. KRAMAR mamma

2:33 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - du hade hemskt garna fatt hjalpa mig med MIN del. Det var ju bara jag som kunde ata kott sa jag fick ata for oss bada...:) Kram

6:31 PM  

Post a Comment

<< Home