Monday, May 18, 2009

Bra Marknad

Som jag namnde hade vi Finders Keepers Market inplanerat i lordags. Det var en superbra marknad - valordnat, bra atmosfar, live musik och ett bra uppslag av olika utstallare; en massa roliga, kreativa designers som salde allt ifran klader, smycken och broscher till fina kontorsmaterial, lampor och konst. Ofta kan ju dessa marknader innehalla en hel del skrap men den har var riktigt bra.

Finders Keepers Market. Det var en mysig stamning i lokalen Carriageworks som ar en gammal avlagd lagerlokal som anvands till lite allt mojligt nu for tiden. Den har sin rustika charm.


Pa langt hall sag det ut som mycket krimskrams....
Finders Keepers Market 042

Fast pa nara hall var det valdigt mycket fina grejer. Snygga lampor tex.
Finders Keepers Market 008

Inspirerande konst - fina farger, former och grupptavlor. Nu vill jag bara satta igang och mala igen!
Finders Keepers Market 047

Manga designers hade med sig skisser och stora artwork-ark som man kunde kika pa. Just dessa var kanske inte riktigt mina favoriter... men valdigt coola anda. Fin jycke!
Finders Keepers Market 017

Snygga t-shirts pa display. Den narmast foll jag for men de hade bara stooora mastodontstorlekar kvar sa det blev inget for min del.
Finders Keepers Market 016

Fast jag hittade ett till stand som salde snygga tischor. Blev glad.
Finders Keepers Market 002

Babushkan, portugisiska tuppen och dalahasten gor comeback i olika konstellationer. Smagulligt! I lagoma doser kan det bli hur fint som helst.
Finders Keepers Market 049

Bla discokulor pa golvet i ett horn. Snyggt fast inte sa praktiskt!
Finders Keepers Market 026

Mer bilder har.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home