Friday, May 15, 2009

Helgplaner

Det ar pressat schema i helgen. Jag gillar egentligen inte att ha det sa. Det ar harligare att veta att man bara kan gora nagot oplanerat. Fast det ar mest bara roliga saker pa agendan sa egentligen gor det inte sa mycket. Ikvall blir det after work drink med maken. Sedan ska vi nog bara aka hem och kolla pa en overbliven film, "Flawless" med Demi Moore och Michael Caine. Imorgon: loprunda, sedan in till stan och fa ett jadesmycke inslaget i silver (till ett riktigt hange alltsa). Sedan blir det marknad pa kvallen; Finders Keepers market. Finders Keepers ar en marknad som halls en gang om aret och ar en plattform for nya och oberoende mode & smyckedesigners - ska bli jattespannade att kolla in. Sedan blir det middag i Newtown; det tipsades om att Sydneys basta thaikrog ska finnas dar. Med tanke pa att det faktiskt finns en hel uppsjo med thaikrogar i den har stan ska det bli kul att se om den verkligen haller vad den lovar. Pa sondag blir det loprunda igen (tranar infor City 2 Surf-loppet i augusti), ett besok pa Archibald-prize-ustallningen pa the Art Gallery of NSW och sa bio pa kvallen, den dar Dan Brown-historien "Angels and Demons". Phu! Om jag hinner med halften sa ar jag nojd. Men nog om detta, nu ska jag kasta jag mig pa pendeln och ta mig in till stan. Trevlig helg!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home