Tuesday, October 20, 2009

+ 14C

M simmar och simmar. Och jag sitter bredvid och hejar och overvager om jag ska hoppa i jag ocksa. Men det ar ju sa kallt!! Faktum ar att jag testar poolopning nu, det gick sadar, halkigt underlag. Har testat det i tva dagar nu och det ar sakert bra traning, kanns enormt mycket i vaderna. Knat ar fortfarande bra men for sakerhets skull vill jag borja alternera traningen sa mycket det gar. Ska kolla om jag kan fa tag pa ett par Fiverfingers att springa i.

Kolla in Ms rorelseteknik - vilken streak han har!

Swiming 043

Starka armar, bra sving. Benen paddlar sa snabbt att de inte ens kommer med pa bild.
Swiming 050

Och har sitter jag pa poolkanten och agerar forste badkruka. Overvager om jag ska hoppa i eller inte. Nagon maste ju ta pa sig den rollen ocksa. Nej, om man ska ta sig ut pa loparbanan istallet dar allt kanns lite mer bekant?
Swiming 044

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mike ser ut som ett riktigt simmaress,oj,oj-Ja, han måste ju hänga på dig.Bra att knät känns bättre. Kramis mamma

2:03 AM  
Blogger Petra said...

Ja, visst ar han i toppform! Han hade nog tranat lite nar jag var borta trots allt:)

KRAM

2:43 PM  

Post a Comment

<< Home