Saturday, October 17, 2009

Nya Dojjor, Nytt Hår

Det gar ju ratt snabbt att komma in i vanliga banor. Inte speciellt mycket jelagskansla alls. Ja, forrutom att jag somnade vid halvattasnaret igar (var uppe med tuppen klockan 6 imorse). For ovrigt var jag in en svang pa stan idag, dels for att klippa och tona haret, och sa blev det inkop av nya lopardojjor. Blev ett par Adidas Supernova Glide som darmed ersatter mina gamla dojjor. Har redan hunnit inviga dem och ar jattenojd. Kopte en storlek storre, alltsa 40 och det kandes helt ratt sahar i efterhand. De kanns betydligt lattare an mina gamla Asics GT 2140, dessutom kanns de mer som de ar formade efter foten snarare an att foten pa nagot knasigt satt ar formad efter skon (vilket var mer kanslan jag fick av de gamla skorna).

Dessvarre har jag fatt nagot knasigt i knat - det liksom klickar nar jag bojer vanster ben och "klicket" kommer fran knat. Det gor ocksa ratt ont i knat, en ganska skarp smarta. Tror det beror pa att jag bara suttit still i 29 timmar - jag far alltid lite ont i det benet nar jag reser och sitter sa lange. Men det aterstar att se. For sakerhets skull blir det cykel imorgon for variationen skull.

Adidas Supernova Gilde

Adidas Supernova Glide - dessa bor man kunna "glida" ratt snabbt i

Labels: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej,snygga skor!! Dom har jag nog sett... Gå till en sjukgymnast eller kiropraktiker med knät, du behöver säkert göra speciella övningar. Kram mamma

7:21 PM  
Blogger Petra said...

Hej mamma - ja, visst ar de fina! Ska kolla upp knat men jag tror att det onda lagger sig nu nar jag har rort pa mig lite.... men jag ska definitivt vara extra forsiktig.

KRAM!

4:12 PM  

Post a Comment

<< Home