Thursday, January 21, 2010

Mot Palm Beach!

Ikvall blir det packning for hela slanten for i morgon aker jag och en dros tjejkompisar ivag till Palm Beach over helgen - ska bli jatteskoj. Agendan innehaller mest typiska tjejiga aktiviteter som ett besok till spa-avdelningen (under stallet dar vi ska bo pa) samt vinprovning och givetvis en massa god mat. Men med i sallskapet kommer ocksa Shelley som ocksa ar lopare, sa det blir nog en runda eller tva pa stranden om jag kanner henne och mig sjalv ratt.

Palm Beach ligger ca en timmes bilfard norr om Sydney och ar ett jattemysigt lugnt samhalle med bra restauranger och strandliv. Vi kommer att bo pa Iluka Resort som ar ett lagenhetshotell dar maken och jag var och overnattade en helg i augusti forra aret. Sahar sag det ut da - med tanke pa att det fortfarande var vinter kan man ju inte saga annat an att det var ratt harligt.


Palm Beach 049

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vilken lyxweekend!! Är inge avund alls..
Kram Mamma

4:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åhhh...fy jag är så avundsjuk så jag mår illa!!!!!!!!! Men....ha så kul! Grattis till nya jobbet, duktig du är! Kram! /Anneli

9:06 AM  
Blogger Annika said...

Du har fått ett pris av mig, kolla på min blogg!!

10:19 PM  
Blogger Petra said...

Det var en jattemysig helg! Mycket tjejsnack:) Fast skont att komma hem till maken och kramas lite:)

2:56 PM  

Post a Comment

<< Home