Tuesday, January 19, 2010

Soon to Be - Nytt Jobb - Same Same but Different

Man kanske minns mina skriverier om att jag kande mig lite nedslagen pga jobbet och att det inte kandes sa kul langre? Hor och hapna; jobbintervjun jag hade strax innan jul har nu kommit till skott och meddelat positiva nyheter! Man vill alltsa satsa pa mig i ett projekt sa just nu vantar jag bara pa att allt kommer att bli klart i pappersvag sa att jag kan meddela vad det handlar om. Det kanns fantastiskt kul att antligen fa en chans att prova pa den har typen av jobb (konsult via ett tidsangivet kontrakt) eftersom det kommer att bli bade mer kravande, utveckande och givetvis ett steg i ratt riktning angaende min karriar. Aterkommer mer om det har sa fort jag har satt en kraka pa pappret.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är min flicka det! Grattis,grattiskramar mamma

4:51 AM  
Blogger Annika said...

Grattis tjejjen!!!

1:50 AM  
Blogger Petra said...

Annika och mamma: Tack! Ja, visst ar det skoj! Man spenderar ju sa himla mycket pa jobbet att det kanns viktigt att det hela tiden ar kul och utvecklande. Trivs man inte sa blir det bara jobbigt och totalt omotiverande.... Just nu langtar jag bara efter att fa borja pa nya jobbet!

3:25 PM  

Post a Comment

<< Home