Wednesday, December 09, 2009

"A challenging environment motivates me. I'm a people person, a good listner, and an organised BA..."

Gud vad det kan vara KUL att ga pa intervju ibland! Jag har ju inte varit sadar jattemotiverad pa jobbet pa ratt lange och nar en formedling hittade ett jatteintressant konsultjobb at mig hade jag ingenting emot att prata vidare med dem. Har alltsa precis haft intervjun med en tjej direkt fran foretaget och det lat superintressant. Dessutom kandes det som intervjun gick jattebra, trots att det var en telefonintervju (det kan ju vara lite extra jobbigt nar man inte ser personen ifraga). Men det ar faktiskt kul att sitta och babbla om sig sjalv, hur bisarrt det an later. Hur som helst. Det ar ju tur att man inte bara behover ett jobb, for det har jag ju redan. Fingers crossed nu! Fast jag skulle ju inte do om jag inte fick jobbet heller...


Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, vad säger man, du förvånar oss hela tiden. Lycka till!!

Kram mamma

9:47 PM  
Blogger Fröken L said...

Håller tummarna för att intervjun gick bra! Vad skönt med en telefonintervju. Hoppas ni haft en skön Lucia.

Kram Dila

6:40 AM  
Blogger Petra said...

Mamma - :) Det ar viktigt att forsoka vaxa som person och medarbetare, det har du lart mig!

Dila - tack!! hoppas ocksa det!

Glad lucia pa dig sjalv - det maste vara jattefint och juligt hemma nu!

KRAM

4:15 PM  

Post a Comment

<< Home