Sunday, November 22, 2009

Halvmarathon - Centennial Park

Jaa!! Ar sa GLAD! Har antligen blivit av med halvmara-oskulden! Som ni ser korde jag med fullt vatskebalte, och sa slurpade jag sports gel for fulla muggar - det hjalpte for att halla hela vagen ut - 21.1 km i cross country-terrang. Det blir ett kort inlagg idag; det ar superhett, har en del otacka blasor pa fotterna men jag kanner mig sa pigg och jatteglad att jag KLARADE det. Aterkommer med full rapport imorgon.... Nu ska jag slanga mig i poolen och kyla ner kroppen.

Jo, just det - vill man kolla in det hela sa finns det mer bilder har . Den officiella tiden har inte blivit publicerad annu men jag misstanker att jag kommer att ligga pa ungefar 2:06:00

Half Marathon Centennial Park 079

Labels:

2 Comments:

Blogger Fröken L said...

Jag är grymt imponerad. Läste i Expressen att det härjar en del bränder i närheten av Sydney. Har ni märkt något än? Jag gillar Centennial Park. Var ofta där på utomhusbio när jag bodde i Sydney. Hoppas du får en bra vecka.

Kram Dila

7:55 AM  
Blogger Petra said...

Dila - Tack! Det var riktigt jobbigt i denna varme! Fast konstigt nog ar det inte det man 'minns' idag utan man kommer ju bara ihag kanslan av malgang och alla de andra, goda detaljerna. Vi har inte markt av nagra bushbrander. Tack och lov (om jag far vara sa sjalvisk och saga det) sa bor vi ju sa centralt till, sa det ar alldeles for mycket asfalt och betong runt oss for att det ens ska komma i narheten. Men det ar jattehemskt att lasa om!

Haller med - Centennial Park ar jattefint! Mysigt med bio utomhus (fast vi gillar inte myggorna sa vi gar garna pa inomhusbio:)) Ha det bra!

KRAM

4:03 PM  

Post a Comment

<< Home