Monday, November 02, 2009

Sculptures by the Sea

Helgen har varit jatteharlig med en massa solsken och uteaktiviteter. Har kommit igang pa allvar med med aqua-running dar jag kor 60-minuterspass som faktiskt trottar ur mig. Nar jag forst borjade slutade jag mest for att jag var uttrakad men nu nar jag hittat ratt teknik sa blir man helt utpumpad. Kul! Det ar ju dessutom jattebra att kunna variera traningen. For att inte halka pa poolbotten anvander jag tva par strumpor som ger battre "grepp" och sa jobbar jag mycket med armarna sa att hela kroppen far en bra workout.

I lordags motte vi upp kompisar for att kolla pa utstallningen Sculptures By the Sea som gar fran Tamarama Beach till Bondi. Efter den langra promenaden blev det ett badstopp och sa at vi lunch pa Bondi Beach. Utstallningen var val vard att se - en massa olika skulpturer/former som alla lag vid i narheten av strandremsan man passerade. Som vanligt finns det mer bilder har.

Sculptures by the Sea - Bondi 068

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Så coola ,häftiga skulpturer och ett fiffigt sätt att placera dem vid havet. Mysigt att ta en promenad för att se dem. Är avundsjuk på ert väder just nu, vi har riktigt grått och tråkigt.
Kram mamma

1:13 AM  
Blogger Petra said...

Hej mamma - ja, det ar ju den tiden nu da det ar gratt och jattetrist ute. Men snart blir det sno iaf! Och da blir det ju lite ljusare!

Ustallningen var jattefin med massor av intressanta former. KRAM

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home