Friday, October 23, 2009

3 goda L

Solen gassar pa ganska bra nu varje dag, det ar bara att vanja sig vid 25-plus och sluta stona over att det ar sa HIMLA varmt. Varmen ar ju framforallt en av anledningarna till att man bor har. I helgen hander inte mycket, det blir fria aktiviteter och bara sant vi vill gora! Lata oss framforallt, annars ar lite skon lasning inplanerat; tankte ta itu med Oliver Twist igen som jag borjade med i Sverige men kom av mig med. Matmassigt far det bli indiskt ikvall. M blir ju sa tjurig om han inte far sin veckoranson.

Tankte ta lite aqua-lopning i poolen nar jag kommer hem - tekniken artar sig sakta men sakert. Annars ser jag fram emot cykel och (vanlig) lopning, och givetvis att laga god mat under helgen. Sa kort och gott bara L-aktiviteter denna helg. Pa den tonen gor vi fredag tycker jag.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home