Wednesday, November 18, 2009

Lillfredagsdejt

Ikvall blir det lopardejt med en kompis. Vi ska motas utanfor operahuset och kommer att springa i Botanical gardens, over Harbour Bridge, runt i Kirribilli (ungefar dar vi bodde forrut) och sa samma vag hem igen. Det ar alltid kul att springa inne i stan, det blir ju ett helt annat tempo, dessutom ar det ratt skont att springa i en annan miljo. Handlade nagra tuber GU-sport gels idag pa lunchen, ska testa ikvall och se om det ar nagot att ha nar jag springer halvmaran pa sondag. Lite extra socker och salt borde man ju kunna slurpa i sig.

Jo, och sa blir det kortvecka pa jobbet denna vecka eftersom jag (och M) flexar pa fredag. Nice! Pa fredag vankas namligen 15-arsjubileum for oss sa da aker festblasan pa. Men nu, ater till SAP-landet!

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Löpning?? Ok, men ta det lungt, drick mycket, undvik solen, ha på dig hatt och se till att sockerboosta lite då och då.

Kram från mamma Annika

12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag håller med dig Annika, får hjärtat i halsgropen. Det lät ju mysigt med middag och vila. Det känns betydligt trevligare.

Kramar från mamma Ingrid

5:59 AM  
Blogger Petra said...

Ni ar allt roliga ni! Tack for raden "Mammor"!:) Annars kan jag meddela att jag ar jatteforsiktig och dricker masssvis med vatten, har pa mig keps nar det ar jattevarmt men forsoker undvika den varsta hettan. Tack for omtanken! KRAM!!!

1:40 PM  

Post a Comment

<< Home