Wednesday, December 09, 2009

Snygga Män & Förvirrade Kvinnor

Under en galen minut igar trodde jag att min bror fyllde jamnt och textade nagra ytterst kryptiska meddelanden om hur det var att ta klivet in i 40-arsstrecket och hur UNG han faktiskt sag ut. Kom sedan till mina sinnens fulla bruk och insag att jag var ett ar for tidig med denna fraga. Hur som helst - ett stort grattis och jattekram till mina UNGA storebror som fortfarande ar 30 plus. Det far bli en favorit i repris nasta ar.

Ovik Party 001

Och sa fran en ubersnygg herre till en annan. Jag surfade natet idag och sag till min stora fortjusning att min ungdomskarlek (jo, ni laste ratt!) och favorit GEORGE MICHAEL kommer till Australien i borjan av nasta ar. Det var ju bara att klicka hem biljetterna direkt. Inget snack om saken. 26 februari 2010 spelar han pa Sydney football stadium och det kommer givetvis att ligga i tiden for Mardi Gras-festivalen med regnbagsflaggan i topp, passande nog. Gud vad roligt att antligen fa se min allra storsta idol!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vilken lycka!!Man ska aldrig ge upp hoppet!! Kommer så väl ihåg hur du låg på sängen i ditt flickrum och stirrade på din poster av George Michael! Ingen kunde jämföras med denna felfria underbara skönsjungande man. Det var förstås innan hans små "misstag" på offentliga toaletter och parker... Hur som, kul att du äntligen får se honom live, sången är säkert fortfarande felfri! Kram! /Anneli

5:53 PM  
Blogger Petra said...

Anneli - eller hur, jag tror faktiskt att han - om mojligt - sjunger annu battre nu!!

En annan sak jag inte ger upp hoppet om: ett "familjen Landfors-besok Down Under"! Ge mig en indikation pa tid sa ska vi se till att styra upp det har [bankranet?]! Halsa pojkarna att poolen ar hemskt rolig att lattja i!:) KRAMELIKRAM!!

ps. Det finns inga hemska djur i Australien. Det ar en myt!!

4:22 PM  

Post a Comment

<< Home