Tuesday, December 01, 2009

Jul, Irritation & Snuva

Dags att julpynta i lagenheten. Som vanligt kommer vi att gora var egen "gran" av grenar som sprayas vita och sprinklas med glitter - sahar sag det ut forra aret. Far se hur det blir i ar eftersom grenarna maste torka ute pa balkongen over natten och det verkar bli regn ikvall. Men en liten tjuvstart pa julpyntet kan jag bjuda pa. Det ar ungefar sahar juligt det blir i vart hus. Det och nagra ljuslyktor...ja och sa "granen" da.

For ovrigt sitter jag har och ar irriterad over min halsa. Det ar snuva och halsont IGEN. Fattar inte hur jag kan bli sjuk igen efter bara 3-4 veckor... Sjukdomar ar till for barn och gamlingar, inte hart arbetande karriarskvinnor. Far allt se till at ta mig en whisky ikvall sa jag dodar bacillerna.
Christmas 002

Labels:

2 Comments:

Blogger Annika said...

Stackare!!
Själv sitter jag bara och väntar på att en förkylning ska landa i mitt system. Vi nattvakar nämligen varje natt just nu (tar varannan natt men vaknar ändå varje). Sitter uppe mellan 01-03 varje natt och går var 5e minut in till lille sonen och säger "god natt, god natt och sov så gott" samtidigt som han står upp i sängen och vrålar av missnöje. Börjar bli liiiiite trött eftersom vi är inne på vecka 6 (eller 10... är inte riktigt säker längre)

6:09 PM  
Blogger Petra said...

Eller hur - det ar sa TRAKIGT att vara sjuk dessutom!!

Oj, hoppas lillkillen ar frisk nu!! Kramkram

7:02 PM  

Post a Comment

<< Home