Thursday, December 03, 2009

Silly Season

Nu ar det julfestinbjudningar en masse hit och dit; the silly season, som det kalls har. Fick paminnnelse om Ms tjugotalsfest haromdagen (har annu inte fixat blasa och dito accessoarer - maste fixa det NU....). Pa mitt jobb ar det en betydligt mer nedtonad variant dar vi lunchar dagen innan julveckan. Misstanker att det blir en sunkig publunch dar man far sta for kalaset sjalv, sa har ar jag val mattligt exalterad. Igar fick vi en inbjudan att komma pa julmiddag hos vara kompisars foraldrar. Vi var ju som bekant dar julen 2008 och det var jattemysigt. Tyvarr klaschar det med vara planer i ar dar vi aker norrut for att fira jul med svagerskan och hennes man.

Ikvall ska vi ut pa juldrinkar med nagra kompisar i Mossman, det blir middag hemma hos dem senare. Visst ar det kul men med snuva och hosta kanns det lite smajobbigt att ga ikvall atminstone. Ser fram emot en lang helg dar vi inte ska gora sa mycket....

Labels:

3 Comments:

Blogger Annika said...

Juldrinkar!?! Vem fan går ut på juldrinkar!?!? AAAGGGHHHH!!!
*jag är inte bitter*
Det är såååååå mysigt att sitta hemma verje kväll och se barnen bråka över när dom ska få öppnasin chokladkalender och vem som fick störst bit ochvarför man inte får öppnaalla luckorna på en gång.

9:50 PM  
Blogger Petra said...

Men halla gumman, du har sa gulliga barn att jag inte ens kan forestalla mig hur det INTE skulle kunna vara mysigt med barnbrak! Dessutom uppforde de sig exemplariskt nar jag var dar:)

6:59 PM  
Blogger Annika said...

Ha ha ha, ja du har rätt. Vi borde nog ha gäste lite oftare. Det har en bra inverkan på barnen.
När kan du komma???

4:14 AM  

Post a Comment

<< Home