Friday, March 04, 2011

Försöker igen

Tva inlagg i manaden ungefar - det har borjar ju inte likna nagonting langre. Antingen skarper jag mig eller sa lagger jag ned den har bloggen. Fast det ar svart att lagga ned, det ar ju anda ett satt att kommunicera med sin omedelbara (och langvaga sa klart) omgivning, sa det faller nog pa att jag forsoker rycka upp mig anda. 3 inlagg i veckan nanting borde jag hinna med, det behover ju inte vara mer. Aven om det bara handlar om vad gardagens middag bestod av. Annars ar jag ledig idag och ska nog fortsatta ata mat. Sprang i morse (toppenkansla!) - hungrig som en varg nu.
Fylld svamp; graslok, paprika och corn gratinerad med rikligt med parmesanost. Servera med ris och bladsallad pa spenat, ruccola och tomater.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så gott det ser ut!! Vad kul att höra att du springer. Fortsätt att skriva lite det behövs!! Kram mamma

4:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Neeej! Inte lägga ner! Nu känner man sig ju lite delaktig i ditt liv fast du bor på andra sidan. Fortsätt skriva snääällaa! kram / Anneli

9:29 AM  

Post a Comment

<< Home