Monday, March 21, 2011

Friskförklarad

Den 3 december, alltsa for nastan 4 mander sedan, fick jag den har muskelbristningen. Jag skriver muskelbristning fast egentligen vet jag inte riktigt vad det ar, jag har ju gatt till en physio therapist 4 ganger och de har inte riktigt kunnat lagga nagon speciell diagnos annat an att rekommendera det man redan gor - att vila alltsa. Det blir val sa nar det inte ar livshotande och man sjalv har "vallat det" genom lopning:) Men nu kanns det som jag antligen ar helt fri fran skadan - kan springa och det gor inte ont! Det kanns SA skont att kunna komma igang igen, det paverkar verkligen humoret och hur man mar. Dessutom ar det skont att kunna stressa av fran jobbet med att springa, det blir liksom som en pulssankare nar man ar uppe i hundraattio. Nu ser jag fram emot att springa i syrerik miljo hemma i Angermanland och umgas med min kara familj. Langtar!!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vi får se till att vädergudarna håller sig till vår och att det börjar turka upp på vägarna. Du måste få bra förutsättningar när du är hemma, vi längtar. Kram mamma

3:04 AM  
Blogger Petra said...

Ja, det vore trevligt med torra vagar men ar det inte det sa ar det inget att gora at! Det viktigaste ar att jag kommer hem och far traffa er! KRAM!!!

7:12 PM  

Post a Comment

<< Home