Tuesday, March 29, 2011

Snart Svedala

Har nu bokat hotell Aldoria pa Fridhemsplan (for 16-18 april), sakert ett ganska sjallost hotell. Men jag kommer ju mest att vara ute och ranna under den tiden sa for mig spelar det ingen roll alls. Nu aterstar mindre an 3 tuffa veckor - pa jobbet alltsa - innan jag aker. Projektet som jag jobbar med nu kommer att implementeras precis nar jag aker sa det kommer nog bli ratt stressigt de sista dagarna. Men, men, jag fixar det ocksa. Nu maste jag harnast boka biljett fran Stockholm - Ovik 18 april, aterkommer med detaljer.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nu känns det nära, 2 veckor tills du kommer. Vi längtar och ser fram emot att få se dig.Tänk att vi får vara tillsammans en längre period. Kramar mamma

6:40 PM  

Post a Comment

<< Home