Monday, April 11, 2011

Vi ses om några dagar!

Det kanns ratt speciellt att kunna saga sa. Om mindre an 5 dagar hoppar jag alltsa pa planet mot Stockholm. Det kanns kanon, och det kanns speciellt bra ocksa att veta att jag har jobbat stenhart i projektet pa jobbet och kan lamna over pa ett proffsigt satt. Vi har i princip inte haft nagon projektledning eller hjalp ifran "ovan" utan har fatt dra jattetunga lass som inte borde ligga pa min niva, typ att forhandla med en massa stakeholders om olika konflikternade amnen som i vanliga fall styrs av en massa policies and regelverk. Har bl.a. tagit pa mig ansvaret som Cut-over Manager vilket ar ratt stressigt men kul att testa och kanna att man klarar av det. Nagra av cheferna kom fram och skamtade om att de ville ge mig nagra extra veckors semester "in Abba-land" bara jag kom tillbaks och fortsatte jobba med samma sak igen. Inget man hor speciellt ofta.


Det ar mojligt att jag kommer in och sager hej innan jag aker annars SES VI OM NÅGRA DAR!!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha en bra resa. Vi står med öppna armar när du kommer . Välkommen Kramar mammma

3:33 PM  

Post a Comment

<< Home