Friday, January 29, 2010

Sent omsider - Kreativbloggen

OK, da kommer jag antligen till skott har och antar Annikas utmaning och fina award som hon gett mig. Inte for att jag kanner mig speciellt kreativ men ibland kan ju andan falla in.

















1. Jag vill skriva under kontraktet for mitt nya jobb NU!
2. Nar jag var liten dromde jag om fa en minimotorcykel. (Nu har jag en man som kor en stor motorcykel).
3. Jag bade drommer och tanker pa svenska nar jag ar i Sverige och pa engelska nar jag ar i Australien.
4. Jag traffade min man pa den okanda krogen Sloppy's mittemot Berns (som saklart inte finns dar langre).
5. Jag hatar att dammsuga men har ingenting emot att diska.
6. Jag alskar Australien men langtar hem pa nagot satt nastan varje dag.
7. Jag tor att "ett glas vin om dagen ar bra for magen".

Jag ar dessvarre sa fanig att jag inte kan komma pa vem som borde fa detta award vidare (tanken ar ju att man ska skicka det vidare till 7 andra bloggare som ar lika kreativa).

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home