Friday, June 16, 2006

Lyssna alla Morrissey-kids


Alltsa maken till snygg karl far man ju leta efter. Jag som hela dagen har suttit och deppat framfor datorn och varit pa allmant daligt humor blev genast mycket gladare nar jag dok pa svt's test om Morrissey. Kom igen, skippa Sverige-Paraguay nu och gor Morrissey-quissen istallet! Sjalv blev ganska besviken pa mig sjalv med ynkliga 7 av 10 ratt (jo, jag har tydligen hoga tankar om mig sjalv), men det var visserligen helt och hallet utan att fuska med googling eller ett besok till cd-hyllorna. Och allvarligt, vem tusan bryr sig om Peter Birro egentligen? Bra mycket roligare an fotboll tycker jag. Nej, om man skulle ta och lata laptopen vila nu efter en hard dags anvandning.

1 Comments:

Blogger Annika said...

Morrissey är visst inte min starka sida. Jag hade bara 3 rätt och dem tog jag på vild gissning :-)

Jag längtar tills du kommer hem!!!

8:10 PM  

Post a Comment

<< Home