Tuesday, December 15, 2009

Gamla takterna luftas

Den har sunkiga loparen har inte enbart terranglopning och hogintensiva back-to-back-pass pa agendan nu for tiden. Det finns faktiskt fortfarande utrymme for lite av min andra passion. I fredags t.ex. fick jag tillfalle att utova det. Sprang igenom QVB-gallerian for att mota upp maken efter jobbet. Var stressad som tusan eftersom jag var sen och hungrig. Med handvaskan i ena handen och en halvtuggad banan i den andra hann jag precis se att Salvatore Ferragamo skyltade med SALE i stora bokstaver i skyltfonstret. Tvarnitade per automatik. Dar sag jag dem; de ultimata kontorsskorna som fick hjartat att banka nagra extra snabba beats. Svarta, matta, bekvama for loparfotterna - bra tantklack och rundade framtill - och den klassiska Ferragamo-rosetten framtill. Och pa halva priset saklart. Givetvis blev det ett kop, och nar jag anda var i farten (och det var sa billigt), slangde jag in en bestallning pa ytterligare ett par, ett par lila-melerade som ska koras in fran butiken i Brisbane.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home