Wednesday, December 23, 2009

God Jul

Det ar alltsa dan fore dopparedan och nu sticker vi upp till Byron Bay, eller rattare sagt Potsville, en liten by inte langt ifran Brisbane (fortfarande i staten NSW om man kollar pa kartan). Potsville ar ett somnigt samhalle som erbjuder en lang, ode strand och, vad jag forstar, inte sa himla mycket mer - visst later det lockande! Resvaskan ar dock packad med snorkelutrustning, god litteratur och sa far traningsdojjorna folja med saklart. Med dessa komponenter och ett supertrevligt sallskap kan man ju inte annat an att ha en jattemysig jul. Ms syster J har hyrt hus daruppe sa nu ska vi tillbringa 6 dagar i detta soliga paradis.

GOD JUL och hoppas ni far manga presenter i julstrumpan! Sjalv har jag hangt upp denna smaklosa "Jolly Aussie Santa Sock" som gapar tomt an sa lange. Det kanske kommer pa juldagen?

Xmas 2010 002

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Ann-Sofie said...

God jul! Jag fortsätter förstås att följa dina "öden och äventyr" nästa år. //Ann-Sofie

7:39 PM  
Blogger Petra said...

God jul langt i efterskott och tack gulliga dig! Jag fortsatter att inspireras av dina lastips och ser till min stora gladje att P O Enquist kammade hem segern hos din arets basta-kategori! Har inte last just den boken annu men jag alskar ju P O sa det far bli ett givet kop nasta gang jag ar hemma i Svedala.

10:53 PM  

Post a Comment

<< Home