Friday, January 29, 2010

Planer för helgen

Sadar, da har man varit hos tandlakaren igen da. Rena, skinande tander fast lite om i tandkottet med allt gnissel och bandande. Bra att fa det bortstokat. Fast jag ska ju dit igen for man rekommenderade att ta bort en av de gamla, fula amalgamfyllningarna (som verkar ha spruckit) och ersatta med en ny, vit. Idag har jag flexdag sa jag har aven passat pa att handla mat inne stan och ska precis stalla mig och laga nagra pajer infor imorgon. Vi har ett gang grannar pa besok, ska bli skoj att bjuda hem dem och lar kanna dem battre. Tankte mig en spenat & ricotta-paj och en lok, grillad sotpotatis & svamp-paj med rosmarin. Och sa nagra sallader, farska rakor, proscutto & serano-skinka, oliver och tre-fyra olika ostar, lite brod och dipp. Och sa far jag nog ta och delegera dammsugning till M eftersom han gillar det. Japp, sa far det bli! Ha en trevlig helg sa ses vi nasta vecka!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad smaskigt ,man blir ju hungrig så här på morgonkulan. Ha en trevlig fest! Själv har vi besök av en liten Figo och hans husse
Kram mamma

7:27 PM  
Blogger Petra said...

Ah vad mysigt det later! Hoppas ni fick en trevlig helg!! KRAM

10:39 PM  

Post a Comment

<< Home